miércoles, 12 de noviembre de 2014

Ja va agafant forma!

(CATALÀ)

Bon dia a tots!
Després de varies setmanes carregades d'exàmens i deures estic aquí de nou! No us penseu que no he avançat amb la feina, és més, he treballat dur aquestes setmanes i ja vaig arribant poc a poc al final. De moment, la part practica ja la tinc bastant ben encaminada amb l'entrevista realitzada a Josep Fernández i les enquestes passades a adolescents de tot Catalunya, només faltaria treure les conclusions d'aquesta part pràctica. A partir d'ara, em centraré més a la part teòrica ja que és el que he de treballar més. Si tinc alguna novetat durant aquestes setmanes ja us la faré saber, cada vegada falta menys pel 10 de desembre ...



(CASTELLANO)

Buenos días a todos!
Después de varias semanas cargadas de exámenes y deberes estamos aquí de nuevo! No os penséis que no he avanzado con el trabajo, es más, he trabajado duro estas semanas y ya vamos llegando al final. De momento, la parte practica ya la tengo bastante bien encaminada con la entrevista realizada a Josep Fernández y las encuestas pasadas a adolescentes de todo Cataluña, solo faltaría sacar las conclusiones de esta parte practica. A partir de ahora, me centrare más a la parte teórica ya que es lo que tengo que trabajar más. Si tenemos alguna novedad durante estas semanas ya os la contare, cada vez falta menos para el 10 de diciembre...


No hay comentarios:

Publicar un comentario