lunes, 18 de agosto de 2014

JOSEP FERNÁNDEZ CAVIA COL·LABORARÀ AMB NOSALTRES

(CATALÀ)
Bon dia a tots,

He estat buscant gent per què m'ajudi amb el meu Treball de Recerca. He pogut contactar amb en Josep Fernández Cavia, llicenciat en Filologia i en Publicitat i Relacions Públiques, i doctor en Ciències de la Informació. Ha publicat diversos treballs sobre educació i comunicació, i ha col·laborat amb empreses privades en l'elaboració de portals educatius per a Internet i en investigació de mercats. És l'autor del libre "El consumidor adolescent - Televisió, marques i publicitat". 

La idea de posar-me en contacte amb en Josep Fernández va ser gràcies al seu llibre, ja que el tema que es parla al llibre s'ajusta perfectament al meu treball.  Vaig buscar per Internet el seu correu, i el vaig trobar a la web de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Una vegada vaig trobar el seu correu, vaig posar-me en contacte amb ell. Li vaig explicar sobre que tractava el meu Treball de Recerca, i no va dubtar ni un moment en ajudar-me. Em va dir que a partir de setembre compti amb ell per el que necessiti.

Des d'aqui li vull agrair la seva ajuda i col·laboració!

Gràcies!

(CASTELLANO)
Buenos días a todos, 

He estado buscando gente para que me ayude con mi Trabajo de Investigación. He podido contactar con Josep Fernández Cavia, licenciado en Filología y en Publicidad y Relaciones Públicas, y doctor en Ciencias de la Información. Ha publicado diversos trabajos sobre educación y comunicación, y ha colaborado con empresas privadas en la elaboración de portales educativos para Internet y en investigación de mercados. Es el autor del libro "El consumidor adolescent - Televisió, marques i publicitat". 

La idea de ponerme en contacto con Josep Fernández fue gracias a su libro, ya que el tema que se habla en el libro se ajusta perfectamente a mi trabajo. Busqué por Internet su correo, y lo encontré en la web de la Universidad Pompeu Fabra de Barcelona. 

Una vez encontré su correo, me puse en contacto con él. Le conté sobre que trataba mi Trabajo de Investigación, y no dudó ni un momento en ayudarme. Me dijo que a partir de septiembre cuente con él para lo que necesite. 

Desde aquí le quiero agradecer su ayuda y colaboración!


Gracias!



No hay comentarios:

Publicar un comentario