lunes, 18 de agosto de 2014

PRESENTACIÓ DEL BLOG

(CATALÀ)
Benvinguts a tots al meu blog!

El meu nom és Gabriel Montes Carballo. Sóc alumne de segon de batxillerat a l'Institut Sabadell. A partir d'avui, aquest serà el meu blog del Treball de Recerca.

El tema que he escollit pel meu Treball de Recerca és el consum dels joves, per aquest motiu, el nom del meu treball és "El consumidor adolescent". He escollit aquest tema per una raó molt senzilla, tinc molt interès per saber que consumeixen els adolescents i en què es basen alhora d'anar a comprar. També m'agradaria treballar-ne una mica quina influència té la publicitat en els joves.

En aquest bloc aniré penjant tot el que vagi fent del meu treball, així com també articles relacionats amb el tema, enquestes, documentals, etc.

Espero que us agradi el meu treball i gaudiu d'aquest viatge amb mi!

Gràcies!

(CASTELLANO) 
Bienvenidos a todos a mi blog!

Mi nombre es Gabriel Montes Carballo. Soy alumno de segundo de bachillerato en el Institut Sabadell. A partir de hoy, este será mi blog del Trabajo de Investigación.

El tema que he elegido para mi Trabajo de Investigación es el consumo de los jóvenes, por este motivo, el nombre de mi trabajo es "El consumidor adolescente". He escogido este tema por una razón muy sencilla, tengo mucho interés por saber que consumen los adolescentes y en que se basan a la hora de ir a comprar. También me gustaría trabajar un poco qué influencia tiene la publicidad en los jóvenes.

En este blog iré colgando todo lo que vaya haciendo de mi trabajo, así como también artículos relacionados con el tema, encuestas, documentales, etc

Espero que os guste mi trabajo y disfrutéis de este viaje conmigo!

Gracias!

No hay comentarios:

Publicar un comentario